I'm back.

Tjo tjena, nu är jag tillbaka. Mobajlen är fixad så kan vara social på både kik å insta å allt annat nu, fätt coolt.

Idag har vi haft nationella prov i engelska i skolan. Bara dörför så kan jag skriva rubriken på engelska^^.

Sen gick jag hem med nåra kompisar till mej and just chill out. Vi fixade iordning oss och gick till pizzan. Eftersom min j@vla tandställning gör skit ont så åt jag typ inge. Dessutom så har den gått sönder..-.-! Vilket inte heller är så värst kul.

Efter det så gick vi till fokus, vi hade disco med klassen. Ska på en till klassresa. Till grönan, gåing tå b very fön! Så jag kom hem för nån timme sen och nu ska jah va vaken all night...! Eller inte. Imorrn ska jag iväg å trimma Tim. Behövs lite mer träning här tror jag. Det blir nog ett pass på ridbanan.

Fätt kung med lov nurå. På tisdag när det är sissta april, så tror jag att jag ska va med på nån grejj i sporthallen. Typ från 8 på kvällen till 6 på morronen. Kommer dööö. Fast det är inte säkert. Vet knappt om jag vill längre...!

Ne nu ska jag ta å sova lite. Puss hej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0