mora

Hej, sportlov nu. Time to sport¨.. NOT! Nämmen serriöst, jag ska tillbringa hela veckan i Mora. en funny liten stad i Dalarna. ...in a husvagn.. yehhy funny. och eftersom jag inte har bloggat på 200 år så tänkte jag säga att... I'm still single, hurray!! Nej, men jo.i fredags så hade jag sleepover med Matti o Adam. inge mer har hänt sen dess... hehe. förotom att vi på lördan åkte hit o på höndan åkte en halvmil på skidor, och att jag har öekt fisk i Mora simhall hela dan. och imorgon sk ajag va proffs på skidor. kanske ska man sattsa på de... just kidding...jag suger på de. *****kollage på blåmärken kommer*****
funderar på att göra om min blogg till en *bildblogg* typ med två rader text.
efter som besökstatistiken är = 0 så kommer ingen kommentera att jag ska göra så, därför tar jag ett eget beslut. taget blidblogg is the skit. Hej då på...ingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0