Hej vänner

mamma fyllde år igår, 35 bast. Ruttnar väl snart :') . Haha, ne då! Vi firade hennes födelse dag med att ge henne 3 halsband och 2 örhängen. Från guldfynd i silver. riktigt fina. :) skulle velat ha don själv. Haha
 
på kvällen firades hon på riktigt, en kväll inne i stan. först en sjukt god middag på bullit, sen bio. Hela famili kollade på svary movie 5. Typ bara vi i hela biosalongen. Det va vi och 4 till. Haha. Tror melvin sket ner sig lite då och då. Haha. sen drog vi hem. Tack för den kvällen på er! 
 
dag drar vi oxå till stan. fast bara mamma och jag. Vi ska storhandla och köpa lite saker på ikea. Jag ska köpa saker till min min min min feest som jag ska ha på fredag. Kommer bli enormt kul. Tagga tagga. :*

Kommentarer
Postat av: Moster Mamma

KÖP EN NY SÄNG!!! ;-) Bra ni hade en kul kväll, puss på dig

Svar: Kan ju alltid fråga. :) sugen på min? haha. Puss på dej å! <3
NELLY

2013-07-31 @ 10:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0