Hemma

Äntligen hemma igen. Nästan längtat lite. Nästan! Nu är man tillbaks i värkligheten igen. Till normal mat, normala sovtider, normal uppdater, normal mobil, normal allt. Ska bli så himmla sönt å få ordning på allt igen! 
 
nu sitter jag på arlanda å väntar på mkn skitväska som värkar hammnat så långt bak det bara går..! Efter det en timmes bilresa hem. Har inget emot. Tog med massa filtar å kuddar. Hah! 
 
Hinner knappt hem innan jag ska iväg igen. På torsdag drar vi på en jättestor crosstävling. Ända ner till linköping/stångebro. nån mera som ska dit? Många jag känner å är slekt, pappas kompisar ska dit. Vi brukar bo på samma ställe allihop så det ser ut som en liten mur av alla husvagnar, bussar, husbilar och bilar osv. Det är iallafall rn av sommarens höjdpunkter. 
 
Ne nu kommer min lilla väska rullandes på bandet, måste gå nu. sov gott till er som inte redan sover. Så hörs vi puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0