Idag

Va till Tim idag oxå. Tog en sväng ut idag oxå men nu skulle han hå fint på tyglarna och ställt. Det gjorde han me. Sån underbar ponny! Vad man än säger så bara aksepterar han det och gör snällt som man bett honom. duktig! 
 
Moa sover här hos mej just nu. Mys. Andra saker vi gjort idag förutom att vart hos Tim och i söderfors. Så har vi städat teltet som Mathilda och jag ska sova i ihelgen. Det blir alltid nått godis skräp kvar där inne. Men nu är allt borta! Så har vi skrubbat utsidan oxå. Så nu glänser det som aldrig för.  
 
Asså jag är typ säker på att det inte finns nått internet där borta. Tänkte messt på videorna. Men kommer andvända samma krämer som jag gjorde idag. ( kväll 2 ) skit samma. håll er kvar när jag kommr tillbax. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0