Chill

haft ett pass på tim idag oxå. Underbara ponny! Vi tog en tur ut, fast hela tiden skulle han gå på tygeln å vara fint ställd. Typ bara i skritt och galopp, men så klart lite trav. Gick med mamma och moa jag red och dom plockade blommor. Underbart Härligt! måste stärka hans myskler i halsen.  
 
Moa sover över här inatt. Lite mys sådär! min lilla valross. Å idag har vi förutom att åkt till Tim. Städat tältet som jag sks ha med i helgen. Det kommer ett inlägg om det in i minsts detalj imorrn eller ja...typ 6 på morgon en. Haha! Så har vi ocå packat allt. Och det enda jag måste fixa tills imorrn är att måla naglarna ta med pengar å lägga i en kortlek. Kommer säkert endå glömma nått. Sån är jag xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0