Planer

Tänkte skriva lite om kvällens planer. Just nu sitter vi på bussen å jag har lixom inge bättre för mej än att berätta lite om vad som ska hända. Iaf så är vi ju på väg ut från stan just nu, när vi kommer hem ska vi först till matti å hämta min cykel å min andra packning. Sen cykla hem till mej å bara ta det lungt en liten stund. Mysa lite med kaninerna. Sen ska jag ta å byta om till ridkläder å dra iväg till stallet. Hoppträna lite. En bana tror jag! Måste träna upp konditionen å styrkan på honom lite mer! Matti kommer att fota. Sen ska vi hem till mej, jag ska duscha osv. Så ska vi käka lite. Blir nog inge godis ikväll vart så mycke igår! Haha. Sen vette katten vad vi ska imorrn. Men det får vi se då. Kommer en video om vad som händer på Torsdag. En riktg liten suprice. Hah.
Aja puss hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0