Problems

Vänner kommer och vänner går. Många som sakt att dom inte längre vill va vän med meJ, som har skrivit taskiga saker, gjort taskiga saker och gått bakom ryggen på mej. Sure, okej. Lämna mej, finns andra. Nån ting jag skriver till dom är "när du står ensam, kom inte till mej". Själv klart är det just det som händer också. Börjar igen och bha, "hej :DDD". Nhää inte hej. Folk vet inte vad dom håller på med. Jag låter nya folk komma in i mitt liv och lämna det som dom vill. Men det finns ingen återväno längre. Visst man ska alltid kunna förlåta. Fast till en viss gräns. ibland saknar jag honom. Alla som känner mej vet vem han är. Shit happends, but lifes goes on! Men att lära dej stå på egna ben också va bra. Välja en annan väg. Upptäcka! Det finns fler personer i mitt liv! Lärt mej leva på ett annat sett. atannat upp tittat mej omkring. Nu vet jag hur mycke mer jag hade. Å kan ta vara på det mycke bättre!
 
cry a river, build a bridge and get over it.
think then talk
be your own hero
Fyll inte ditt liv med dagar, fyll dina dagar med l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0