Utmaning

Japp, nu ska jag alltså ta och berätta om min utmaning jag ska göra! Jah tänkte ge mitt ansikte lite lugn och ro. Alltså absolut INGET smink. Och Varje morgon och kväll andvända bra produkter å alltså visa dom här på bloggen! Då kan ni även följa Mej den här veckan för att få MASSA tips. Jag kommer andvända alla möjliga produkter som jag har hemma. Men kommer att visa dom! Kanske inte vet vart allt är köpt men men. Så denhär utmaningen är inte bara för mej utan för er också. Vi börjar ikväll och slutar nästa toradag kväll! :))))
 
 
 
 
 
tänkte ha sånna här utmaningar som handlar om lite allt möjligt. Ibland om hårvård, hästen, kläder, smink, och massa annat skojj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0