Älskart

Är fortfarande vaken...kan värkligen inte sova! Tror att jag är ganska spänd tills imorgon fast jag inte riktigt vet om det! För att få bort lite tidsfördriv så har jag tittat på hela nalle phu filmen. Så lätt allt va på den tiden! Sen har jag ju mina älskade klass kompisarna. Syftar på tjejerna nu men finns sjukt härlia killar å! Tjejerna är helt fixerade av en serie som heter "One tree hill" kanske har ni hört talas om den! Tänkte kolla ett avsnitt å bara se hur den är. Nu sitter jag fast, så enormt bra. Jag har bara tittat nåra få avsnitt, men herregud! Helt sjukt! I'm in loved.
Och just när jag stängde av mobilen och la mej ner, tittade upp i taket. Idag har varit en jävla piss dag. Har försökt att förtränkt det genom att skriva att den vart grym, genom att tänka på allt positit som har hänt. Men har behandlas sjukt dåligt att vissa idag. Å jag kan erkänna att jag inte heller har vart sådär super snäll. Jag tänkte oxå på hur jag faktiskt är mot andra å att det kanske behövs en förbättring på allt detta. Just då...*pling*! Mobilen! Tog fort upp mobilen å tittade. Som väntat en gid vän "önskade" mej en sjukt bra resa! Å allt blev bra igen! Man är fan ALDRIG ensam! Tack som fan för att ni alltid finns där även kl 12 på natten om det nu skulle vara så! Tack dom fan!


Kommentarer
Postat av: Kompis :)

Vem önskade dig en bra resa? :)

Svar: Hej kompis! :) Det har nästan alla gjort men just då var de Lisa! :)
NELLY

2013-06-22 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0