Nelly grejjar

Hej på er! Ny duschad å glad som få sitter jag nu bara å myser framför teven i mitt rum! om bara nåra timmar så är jag i turkiet det är ju helt sjukt! Så grymt kul, taggar taggar! 
 
 
Oså har man grejjat en som fixar en header åt mej. En tjej jag känner som är min kusin, klasskopis och en av mina närmaste vänner! Hon har fixat header åt mej förut oxå vilket blev helt underbar! det känns så säkert å bara, var så god gör en header. Haha, för jag vet att den komemr bli awsååm! Jag kommer att vara med när jon ficar den och sätter in den! Men eftersom att jag ska bort så blir det nån gång när jag kommer hem! Så länge får ni nöja er med den här! 
Dags å sova snart, upp 3 inatt. Kommer bligga på väg till arlanda! Så flr er som inte har nått att göra kan ju vara uppe då å läsa lite. Haha! 
aja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0