Today

Japp. Då ska jag berätta lite om idag då! kom till skolan i vi visste att vi skulle ha våran favorit vikarie...nehe då kommer det dit nått hund-tant-kristen super mega löjlig lärare från typ Irak eller nå. Haha, ne hon var väl rolig..döpte om mej gjorde hon också. Nu för tiden heter jag ellienor. Haha. Aja. sjukt kul med skoljoggen också. Jag gick den halv mil. JAG gick en halvmil förvånar mej så sjukt mycke. 
 
Kom hem, satte mig i soffan å chillade i typ en timme. Så kom jag på att jag skulle till Tim. Jippey! Haha, bara lite sen. Sen när jag väl kom upp på honom va han pigg som få. Men vägrade att galoppera. Rolig liten filur det där. 
 
 
Skulle egentligen träffa nåra frends på kvällen. Men istället så sitter jag å kollar på teven i mitt rum. Hade kunnat haft roligare saker för mej. 
imorrn så är det sista "riktiga" skoldan. Äger sjukt mycke. Ska ha mamma som vikare btw. Kommer bli sjukt pinsamt. Det är inte många sojagar sånt självförtroende som hon. 
måste bara påminna att den nya header kommer ur på trosdag eller fredag. Ni måste verkligen vara uppdaterade då. Det kommer inte att vara en besvikelse. 
Nu ska jag ta å göra nått av den här kvällen. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0