Bästa

Hej, sitter här i skolan nu och väntar på att mamma ska sluta. Today när jag har kommit hem så ska jag dra till fotbollsträningen, vi ska spela bandy... är inte speciellt sugen på de dock, HAHA.
 
Igår va de bästa besökarstatistiken på bloggen forever, haha nej men jag har haft den aktib i typ en vekcka och igår hade jag 14 besökare och runt 25 sidvisningar. de e bra de, riktigt kul att se. Vill gärna att ni tipsar om bloggen till så många som möjligt för när jag har fått 50 unika besäkare på en dag så kommer jag ha en tävling. troligen med smink eller liknande. Så fortsätt att tipsa dina frend så kommer du ha chansen att vinna nått riktigt roligt. :)
 
men ni får ha de bra för nu ska jag ta å dra hem. ;)
This is sommar värme!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0