Bra träning

Chaa, träningen på Tim idag va skit bra. Han vart helt slut. Haha. Vi travade i en stor volt i lössnön, i fältsitts. Med hans dåliga kondis. Måste värkrigen träna upp den mer. När snön försvinner så kan man ju börja träna på banan och på åkrar. Så himla Mycke bättre och lättare allt blir utan all denna snö! 
 
Och snälla rara tipsa alla ni känner om min blogg för jag har börjat samla poäng för att göra reklam om min blogg på blogg.se men för de behöver man 3 000 poäng...Så snälla jag ber er. 
 
Bara lite prat om "poäng" så alla vet. De är en ny sak på blogg.se. Jag tycker själv att

 
de är en SUPERBRA idé. Då gör man iaf så att men lägger ut en annons på bloggen och för varje unik besökare så får man en poäng. För poängen man får kan man köpa massa koliks saker som egentligen tillhör PRO. En skit rolig och bra idé från blogg.se. 
 
Ikväll så blir de hockey. Mamma ska jobba i kiosken så de blir säkert mycke godis oxå, hahah! Häääja våla. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0