Ingen Tim

tjena,  de vart ingen Tim idag för att mamma jobbade till halv sex. De blir inget imorrn heller för då är de fotbollsträning. :( Men på onsdag och torsdag så tär jag tillbaka. Just nu tar jag Lektioner i Heby. Men till våren när snön är borta ska jag börja ta med Tim. Just nu ligger ju solen på och värmer hela dagarna så om jag har riktigt tur kanske jag kan få ta med honom till Heby på fredag, vi vill inte åka med transporten på en liten väg med bara is på licksom. Men de är bara kanske att vi tar med honom , Alltså inte helt säkert. Men man kan ju alltid hoppas!! 
En bild på mej sen i lördags när jag va i stan,  red lips liksom .
En bild från i fredags när jag hoppade på Diroma. En Häst som stått hos privatägare och aldrig hoppar och knappt galopperat. Haha, skit duktig flicka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0