Hat hat hat hat hat.....

Jag bestämmer själv:
hur jag ska se ut
•hur jag sminkar mej
•hur mitt hår är
•hur jag beteér mej
•vad jag äter
•hur jag går 
•vad jag tycker
Jag bestämmer faktist det här själv! Tycker bara att allt hat måste bort. Hallå? Det finns alltid saker att klaga på. Det gör det, men det blir bara jobbit att hela tiden ta upp det. 
sluta lek att du är nått
•jävla fjortis
•hora
•slampa
•fula kläder
•du ser ut som...
•sånt här borde inte visas
•hahah, du är ett skämt
•fan vad äckling
•...........hahahahaa
•jävla fitta
•så patetisk, dö
•din äckliga hora
Ja okej, förlåt för att rosetten på högra skon va större än den på den vänsta! 

Nej jag är inte rasist mot vänster! 

Sånt här får många ungdommar VARJE dag. Och allt bara fortsätter som vanligt! Att gömma sej bakom en skärm är typ så 2010. Allt är bara så omoget beteénde. Sluta! 

Hat finns det mest av på nätet. Näthat, vi alla känner till det! :( 
Men hat som inte många inte ser som kränkande är tex. Viskningar i korridoren i skolan, alla kollar på en och man hör att dom fnittrar. 
Det är hat. Jag känner mej faktiskt onte speciellt glad när folk hela tiden gör så. 

Åhh, bara kryper i mej! Folk ska sluta hata! Det bara måste finnas ett stopp. Om du nånsin har blivit kallad nått av dom orden som står här uppe. Lämna då en kommentar, vad tycker du om allt hat?  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0