Saknar

Saknar ridning och hästar så sjut mycke! Har suttit på häst två gånger sen i september...:( tycker att det är så sjut tråkigt, men ska ta tag i det snart! 
Här är jag och Tim, en av dom sissta gångerna jag satt på hans rygg...:(( åhh, helt sjukt vad jag har lärt mej på han. Vilken hjälte, 25 år och lyckas hela tiden överraska mej med bockningar och små hopp. Han hade mycke energi kvar, hoppade lätt en bana 90cm med honom, lätt. Han hade så mycke kvar. Han var en sån häst som alltid gnäggade när man kom, fast endå så skulle han alltid busa lite, genom att springa iväg så fort jag tänkt ta på honom grimman.. Å herregud. Han hoppar ju som jag sa, lätt lite högre höljder ( för hans ålder) men ibland kunnde han stanna framför 20cm hinder, bara för att försöka busa med mej...
Här är ett exempel på det, han tyckte nog att det va roligare än vad jag tyckte. 


Här är en bild från samma träning. 
Haha, så go! 

Han fick tyvärr avlivad pga tumörer, och det va ju ingen större idé med operation på en 25 åring. Annars var han pigg och glad, ända in i sina sista dar. 

Tim jag hoppas du har det bra i himmlen, jag saknar dej gubben. :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0