Stark

Känner mej otroligt stark. Jag kan klara allt! 
Jag har inte bara bestämmt mej för att det skulle vara sä bra just nu. Men det är ingenting som saknas. Allt bara finns där. Är alltid glad osv. Kommer det upp problem så bara lägger jag dom bakom ryggen, för jag vet att jag kan ta mig igenom dom så pass lätt. Allting kommer alltid att lösa sig. 
Jag har hela sommaren mått halvdåligt lite då och då. Utan nån speciel anledning. Men jag bara bestämde mig att allt skulle bli bra. Det ändrades inte på en natt direkt. Jag sa till mej själv att jag kanske skulme behöva väcka mig själv lite. Vad håller jag på med lixom. Ändrade allt och nu! Suuupra glad! 
Det är du som sätter gränserna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0