Deep.

Den som kämpar, den får! Man ska aldrig ge upp. Är det omöjligt är det bara att kämpa lite till så går det. Sikta mot stjärnorna för att nå trädtopparna. Det kan faktiskt inte alltid vara lätt, thats life. Du kanske tycker att det bara går neråt och är grått. Det gäller bara att lära sig dansa i regnet. Shit happands. 

Kärlek, ingen kan få för lite! Lär du dej älska kommer du att bli älskad. tränkte förklara allt som Att kärlek/vänskap är som en duva. Tänk efter nu så tror jag att du kan ha nytta av detta. Håller du för hårt så kvävs den, håller du för löst flyger den iväg. 

Hat...! Stay strong. Som texten här nere. Destå mindre du bryr dej destå bättre kommer du att må. Jag får sjukt mycke hat. Jag bryr mig inte ett piss. Dom försöker trycka ner mej, men det kär ju bara betyda att jag är över dom? Eller? As long as you love me! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0