Hur jag tar hand om mitt hår

Kväll. 
Först så andvänder jag en hårolja från Gliss. Andvänder den i hela håret men framför allt i topparna. Finns att köpa i nästan vilken affär som helst! Sedan andvänder jag ett närings/skydd spray från Patene. Den här sprayen är ett måste för mig. Jag andvänder den i hela håret, funkar perfa till det mästa. Värmeskydd, näring, hjälper håret med det mästa lixom!  Kan värkligen rekomendera! Kostar inte alls mycket och finns på dom flesta större livsbutiker. 

Tillsist så andvänder jag ett balsamsray som kommer ifrån Gliss. Ett hair repair spray som jag är kär i. Har det allra längst ut i topparna. Ungefär den sista decimetern. Det hjälper värkligen mot slitna toppar och det bli ju riktigt mjukt också. Finns att köpa lite överrallt! 
Sen flätar jag håret så det inte ska slitas när man "gnussar" det mot kudden. Detta funkar sjuktbra för mig. Prova du också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0