Nellie berntsson

Helt jävla sjukt vad jag älskar henne! många av mina kompisar är på grönan idag och jag kunde inte följa med. Dom har träffat henne nu, det är helt sjukt. Skojjar inte jag gråter. Tårar och glädje, gjäldetårar. Nellie om du ser det här. Jag älskar dej enormt. Käns konstigt att du inte har en aning om vem jag är och jag avgudar dej till tusen! 
 
Du är värkligen min förebild! Asså om jag mån gång bara skulle kunda få träffa dej! Är inte så jättelätt att vara i stickholm precis samtidigt som dej lixom. Och jag bor en bit utanför uppsala så göteborg..njaa. Om jag bara kunde få förklara hur mycke du betyder. Går inte i ord! du har gjort så att jag är den jag är!
NELLIE JAG ÄLSKAR DEJ
 

Kommentarer
Postat av: Nelly (jag själv)

Snälla nellie, lägg en minut och ring mig!

2013-09-21 @ 19:10:16
URL: http://nellsansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0