Tillbaka

Tjena, nu är jag här igen. Här för att stanna. Ska sattsa på bloggen. Så får vi se hur långt det når sen. 
Har inget större krav på det sättet att bloggen ska bli "stor". Men det är klart att  besökarna faktiskt gör skillnad. 

Det är inte sådär jättekul att blogga vecka på vecka men endå ha 20 läsare dagligen. Det blir bara tråkigt. Ska försöka skaffa PRO också så jag kan ha egen domän osv. 

Startade min första blogg när jag gick i ettan. Haha, glad om jag hade en läsare... Å då va det troligen mamma. 

Det här är iaf bloggen som jag ska lägga ner en massa tid på. Den jag värkligen vill göra nått med! Det är ju till ER jag skriver så det är ni som ska få vara med att bestämma om/ändra på saker.  

Puss 




Kommentarer
Postat av: Jasse

Världens finaste hjärtat❤

2013-09-13 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0